Vyvíjíme informační systémy na míru.
Jedině na míru.

I ty opravdu obsáhlé začnete efektivně využívat do 3 měsíců. Dokázali jsme to v různých oborech - realitách, prodeji aut, MLM firmách, velkoobchodu i personálních agenturách. Díky našim interním vývojovým týmům, zaměření na byznys a fungujícímu agilnímu přístupu.

Stormont gray
Mmr logo gray
Barth gray
Deloitte gray 2

90 % zakázek nám začalo takto. Je to i váš případ?

Máme takový jeden excel, přes který řídíme firmu. Jen už ho někdo ani neotevře, protože má statisíce řádků. Můžete nám to nějak překlopit? Tak začal HOKR, kde jsme během 2 měsíců zavedli systém řízení objednávek zboží, poloautomatické fakturace a objednávek dopravy. Díky systému se o měsíc zrychlilo cash flow v řádu vyšších milionů.

Máme krabicový systém a už nás brzdí v rozvoji. Chceme fungovat jinak, než ostatní. Vymyslíte pro nás něco? Tak začal náš už 12 letý příběh s M&M reality. Exkluzivně vyvíjíme nejpokročilejší realitní systém. Jeho základní ERP / CRM funkce jsme vyvinuli během 4 měsíců a od té doby každý týden spouštíme nové funkce.

Máme léta informační systém XY a trvá měsíce, než nám udělají nový report nebo upraví funkcionalitu. Můžete nám udělat systém pro náš nový projekt (divizi) a propojit se současným systémem? Tak jsme začali spolupracovat s Barth holdingem.

Chceme ujet konkurenci, a potřebujeme systém / aplikaci pro (…doplňte sami…).

Ať už jste se našli, nebo ne, je to správně. Přece každý má jiné potřeby. Důležitější je, jestli si sedneme po stránce přístupu.

Naši zákazníci oceňují, že jsme srozumitelní, rychlí a probyznysoví. Co se líbí vám?

Vyvíjíme rychle a v krátkých cyklech

Raději každý týden spustíme několik drobných vylepšení, než jednou za rok něco obrovského. Protože od myšlenky k realizaci má být co nejrychlejší cesta. I opravdu velké systémy dokážeme se základní funkčností rozjet do 3 měsíců.

O prioritách rozhoduje přínos

Zakázkový vývoj je drahý a i tak se musí vyplatit. Jaká funkce ušetří víc práce? Jaká zrychlí cash-flow? Jaká vytvoří silnou konkurenční výhodu? Realizujeme tu s nejvyšší aktuální hodnotou.

Hodinka povídání s uživateli je cennější, než 100 stránková analýza

Zapojujeme do procesu uživatele. Sami vývojáři zkoumají jejich způsob práce, co skutečně potřebují a využívají, na co jejich práce navazuje. Nevnucujeme lidem “standardní” škatulky a chování systému. Raději systému vnutíme chování lidí.

Software a data jsou vaše

Jestli něco nemáme rádi, tak dělat z klientů rukojmí. Takzvaný vendor lock-in (tedy závislost na dodavateli) považujeme za nekalou obchodní praktiku a děláme to přesně obráceně. Zdrojové kódy, data i dokumentace jsou vaše. Smluvně. A když se rozhodnete změnit stáj, pojedeme podle připraveného escape plánu.

Komunikujeme přímo a otevřeně

Každý klient má přístup k vývojovému týmu, jeho plánům a výkazům práce, interní komunikaci k projektu, včetně chyba a problémů. Každých 14 dní celý tým osobně prezentuje, co podařilo dokončit a získává zpětnou vazbu pro další práci. Zároveň dává závazek, co doručí v příštích 14 dnech.

Řídíme (eliminujeme) rizika

Zastavit práci v celé firmě kvůli výpadku systému prostě nepřichází v úvahu. Pro dlouhodobé projekty využíváme jen a pouze prověřené technologie. Budujeme stabilní interní vývojářské týmy (máme minimální fluktuaci), platíme daně, zavádíme ISO 27001 (bezpečnost informací).

Jeden styčný důstojník na pořád

Jsme hrdí na jednu věc, která se může zdát jako samozřejmost. Hlavou každé zakázky je roky a roky jeden člověk - pro Barth 5 let, M&M reality dokonce 12 let. Jakou máte zkušenost se stabilitou “projekťáků” vy? Takto fungujeme na všech zakázkách roky. Klidně se zeptejte našich klientů.

Souzníte? Podívejte se na reference. Nebo nás nezávazně poptejte.

Všechny části systému budou podporovat vaše procesy

Nejčastěji se zaměřujeme na část byznysu, kde vznikají obchodní hodnoty a končíme u napojení na ekonomický systém. První části IS spadají většinou do kategorie ERP, CRM a HR. Typicky jde o

  • Základní evidence - zakázky, klienti, úkoly, schůzky, zaměstnanci apod. - správa kompletních údajů o nejrůznějších typech obchodních případů
  • Data, statistiky, reporting - sledování vývoje důležitých ukazatelů, v jakémkoliv intervalu (denně, měsíčně,…), a v jakékoliv formě (do Excelu, e-mailem, SMSkou či mobilní aplikací, na dashboardu, v sestavě i na grafech)
  • Automatizace provizních systémů - i v nejobtížnější kategorii MLM
  • Pracovní workflow - nastavení spolupráce mezi kolegy a odděleními - hlídání postupů, kdo kdy má co zařídit a jak pokračovat, kdy je hotovo, jaká data jsou potřeba.
  • Export/import dat - propojení na existující systémy nebo vytvoření vlastního můstku, na který se mohou připojit další systémy
  • Uživatelé a práva - rozsáhlé možnosti definování, kdo má přístup k jakým údajům, jaká může zadávat, měnit, exportovat.
  • Historie změn - kdo kdy provedl v systému jaké změny
    A pak jsou tu vychytávky, jako zobrazování telefonních čísel pracovníků na webu podle toho, jestli jsou v práci (podle pípnutí čipem). Další vám ukážeme osobně. Přijďte. Nebo si projděte případové studie.

Pojďme spolu vymyslet něco úžasného, co vás posune o míle vpřed. Domluvte si u nás seznamovací schůzku.